Πολιτική Επιστροφών
Θέλουμε να είστε απόλυτα ικανοποιημένες με τις επιλογές σας. Αν για οποιονδήποτε λόγο αλλάξετε γνώμη, έχετε τη δυνατότητα να επιστρέψετε οποιοδήποτε προϊόν εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας.
Πότε γίνεται δεκτή μια επιστροφή;
-
Το προϊόν πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση και αχρησιμοποίητο, μέσα στην αρχική του συσκευασία.
-
Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε προϊόντα που έχουν φθαρεί ή χρησιμοποιηθεί.
-
Για λόγους υγιεινής, δεν δεχόμαστε επιστροφές σε σκουλαρίκια.
-
Όλες οι επιστροφές ελέγχονται προσεκτικά από την ομάδα μας.
Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται μόνο εφόσον εγκριθεί η κατάσταση του προϊόντος.
Έξοδα Επιστροφής
Για κάθε επιστροφή υπάρχει μια σταθερή χρέωση 3€, η οποία καλύπτει τα έξοδα αποστολής προς και από εσάς.
Πώς γίνεται η επιστροφή;
-
Επικοινωνήστε μαζί μας στο info@morela.gr και αναφέρετε:
-
Το ονοματεπώνυμο σας
-
Ένα τηλέφωνο επικοινωνίας
-
Την αιτιολογία της επιστροφής
-
Τον IBAN, το όνομα δικαιούχου και την τράπεζα για επιστροφή χρημάτων
-
👉 Αφού στείλετε το email, περιμένετε επιβεβαίωση από την ομάδα μας πριν αποστείλετε το προϊόν.
-
-
Συσκευάστε προσεκτικά το προϊόν και τοποθετήστε μέσα στο δέμα ένα σημείωμα με τα παραπάνω στοιχεία.
-
Αφού λάβετε την επιβεβαίωση, στείλτε το δέμα σας μέσω Γενικής Ταχυδρομικής.
Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη. -
Μετά τον απαραίτητο έλεγχο του προϊόντος, και εφόσον η επιστροφή εγκριθεί, το ποσό θα κατατεθεί άμεσα στον τραπεζικό σας λογαριασμό.
Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση, είμαστε δίπλα σας. 💗
📧 info@morela.gr | 📞 6947749747 (Δευτ.–Παρ. 10:00–17:00)

